Форум » Религия | Дин » Писатели и поэты об Исламе » Ответить

Писатели и поэты об Исламе

Оруслу: Чёрный камень Каабы Он драгоценной яшмой был когда-то, Он был неизреченной белизны - Как цвет садов блаженного Джанната, Как горный снег в дни солнца и весны. Дух Гавриил для старца Авраама Его нашёл среди песков и скал, И гении хранили двери храма, Где он жемчужной грудою сверкал. Но шли века - со всех концов Вселенной К нему неслись молитвы, и рекой Текли во храм, далёкий и священный, Сердца, обременённые тоской... Аллах!Аллах! Померк твой дар бесценный - Померк от слёз и горечи людской.

Ответов - 39, стр: 1 2 All

Оруслу: Эти строки написал Иван Бунин.

Гость: Настоящее имя Ивана Бунина - Ибн Буна )))

Баппушка: стих Пушкина, "подражание корану" Смутясь, нахмурился пророк, Слепца послышав приближенье: **** Бежит, да не дерзнет порок Ему являть недоуменье. С небесной книги список дан Тебе, пророк, не для строптивых; Спокойно возвещай Коран, Не понуждая нечестивых! Почто ж кичится человек? За то ль, что наг на свет явился, Что дышит он недолгий век, Что слаб умрет, как слаб родился? За то ль, что бог и умертвит И воскресит его — по воле? Что с неба дни его хранит И в радостях и в горькой доле? За то ль, что дал ему плоды, И хлеб, и финик, и оливу, Благословив его труды, И вертоград, и холм, и ниву? Но дважды ангел вострубит; На землю гром небесный грянет: И брат от брата побежит, И сын от матери отпрянет. И все пред бога притекут, Обезображенные страхом; И нечестивые падут, Покрыты пламенем и прахом.


Баппушка: Клянусь четой и нечетой, Клянусь мечом и правой битвой, Клянуся утренней звездой, Клянусь вечернею молитвой: ** Нет, не покинул я тебя. Кого же в сень успокоенья Я ввел, главу его любя, И скрыл от зоркого гоненья? Не я ль в день жажды напоил Тебя пустынными водами? Не я ль язык твой одарил Могучей властью над умами? Мужайся ж, презирай обман, Стезею правды бодро следуй, Люби сирот, и мой Коран Дрожащей твари проповедуй.

Баппушка: О, жены чистые пророка, От всех вы жен отличены: Страшна для вас и тень порока. Под сладкой сенью тишины Живите скромно: вам пристало Безбрачной девы покрывало. Храните верные сердца Для нег законных и стыдливых, Да взор лукавый нечестивых Не узрит вашего лица! А вы, о гости Магомета, Стекаясь к вечери его, Брегитесь суетами света Смутить пророка моего. В паренье дум благочестивых, Не любит он велеречивых И слов нескромных и пустых: Почтите пир его смиреньем, И целомудренным склоненьем Его невольниц молодых.

Djash: Мы меч обнажили, чтоб имя Аллаха возвысить, И светом веры звёзды яркие затмить. Мы были словно горы среди гор и, может быть, По силам было нам твердыни сокрушить. На храмах Европы азан мы читали, Пред нами народы склонялись не зря. Сахара помнит, как намаз мы совершали, Тогда как под нами горела земля. Грудью вперёд мы на врага бросались, Не зная страха пред тираном зла и тьмы, А тень мечей лишь сенью сада нам казалась, В котором раскрываются цветы. Мы не боимся встречи со врагом Аллаха, Пусть даже смерть стеной нас окружит, Ведь нету божества, кроме Аллаха, Что сущее творит и судьбами вершит. О Господи! Молитвы лишь к Тебе обращены, Твоей награды и защиты ищем мы. Мухаммад Икбал

Djash: Пророки Когда горят огни на небе Барханы блещут как вода В тиши ночной земные тверди Прославят Господа-Творца И мглу разрезав белой ниткой Рассвет возьмет свои права Луна качнувшись тенью зыбкой Прославит Господа-Творца Взорвется утро жарким зноем Как многолики голоса Под тенью пальмы в миг покоя Прославят Господа-Творца А Горы замерли в смирении Их не коснулись времена И в гордом, тихом отчуждении Прославят Господа-Творца Веками разные Эпохи Владели Миром исполна Ведя к Спасенью же Пророки Прославят Господа-Творца Адам - Судьбы твоей хранитель Тебя простил, а в дар Хава И наш Великий прародитель Прославил Господа-Творца Волна Корабль метала слепо Но вот спасенья берега И горстка с Ноева Ковчега Прославит Господа-Творца Огонь, что небо опаляя Ему не причинит вреда Ибрахим радостно взывая Прославит Господа-Творца А Джинны волю исполняя По Миру мчатся как ветра Сулим на Троне восседая Прославит Господа-Творца Когда пред взором распахнулась Обетованная земля Муса ей издали любуясь Прославит Господа-творца Марьям - знамение свершилось Родишь ты Чистое Дитя Иса познав Аллаха Милость Прославит Господа-Творца Читай из сгустка сотворенный Пророков Вера лишь одна Мухаммад Лучший и Достойный Печать Пророков и Покорный Прославит Господа-Творца. http://chermo.narod.ru/audio/mucuraev/mucuraev.html

Abrek: Призывы к войне во имя религии - неправильно. Ислам - религия покорных. Нельзя ислам насаждать силой. Ислам принимают ДОБРОВОЛЬНО. И нужно знать что такое Большой джихад и малый джихад... Я так думаю

Djash: если ты это мне, то там нет никакого призыва к войне

Abrek: Djash Не обижайся, просто щас очень много цитат приводят из сайтов сепаратистов... а там скажем откровенно ничего общего с сисламом не имеют люди

Баппушка: Красивые стихи....очень!

Djash: Abrek Сайты наверное, в стихах ничего дурного. Разы бол къарнаш

Abrek: Djash Аллах разы болсун!

Djash: Платок Сестренка моя, мусульманка моя Платок завязала, я рад за тебя. Не бойся, сестренка, Аллах же с тобой И ангелы смотрят дружной толпой. Платок твой, сестренка, для всех нас пример, От грязи мирской тебе он – барьер. Под ним чистоту, доброту сохрани И символ исламский ты гордо носи. Ты не смотри на злословье людей, Долг твой исламский всем нам милей. Пусть будет доволен тобою Аллах, Крепись, сестренка, пусть слезы в глазах. Платок – это скромность, а скромность в раю, Тебе это с гордостью я говорю. Держись за платок, как месяц за тьму, Ты счастлива будешь, ты будешь в раю. Спасибо, брат Тебе, брат, спасибо за помощь и веру, Сейчас для меня это важный наказ, Ведь я не из тех, кто старается делать В религии все просто так, напоказ. Терпенье мое – это воля Аллаха, С поддержкой твоею как чистый ручей Я этим платком прикрываюсь без страха От взоров несчастных и грубых людей. А все-таки может не надо быть строже К тем девушкам, что без платка и сейчас, Когда суждено, то Аллах им поможет, И души откроет лучшим из нас. И люди пусть смотрят нам в след неприятно Награда Аллаха дороже для нас, А время придет и им станет все ясно, Но это пока не наступит их час. Мусульманам! Слова потоком льются сами, Как хорошо, что все мы мусульмане! Хвала Аллаху, что зажег в сердцах Свет Истины, потерянной в глазах. Тот лучик света, что когда-то мы забыли И отрицали то, что старцы говорили: О Боге, о душе и о дарах, Что ожидает праведных людей в садах, В той жизни, что от нас так далека, Но к ней стремится нужно и тогда+ Тогда забудутся всей жизни трудности, печали, Которые преследовали нас в начале, В начале трудно-легкого пути, Что мы смогли с таким достоинством пройти. Да, жизнь ближняя для нас так дорога, Но только тем, что временно дана Нам Богом для свершенья добрых дел И каждый в ней имеет свой удел: Кто поклоненье выбрал - жизнь свою Не разменял, словно монету медную На пустоту бесплодной болтовни И на бессмысленно потраченные дни. Как знать, может любой пустяк, Что сделан лишь с добром, позволит сделать шаг Кому-то к истине, к религии, к Творцу, Позволит не пропасть молитвы огоньку. Ведь Всепрощающ лишь Господь и милосерд, Он дарит нам неугасимый свет - Свет истины религии Ислама. Об этом узнаем мы из Кур'ана. Из слов Великого Аллаха, Который уберегает нас от краха Наших надежд и жизни, и судьбы. Дарами светлыми все мы наделены Да не забудем никогда мы с вами ХВАЛА АЛЛАХУ, ЧТО ВСЕ МЫ МУСУЛЬМАНЕ!!! http://abazashta.ru/forum/index.php?showtopic=1488&hl=ислам

Djash: Иман — ислам Бисмилляh была башлайма Иман — ислам айтыргъа, Я Аллаh, биз халкъны тюзет Хакъ джолунга къайтыргъа. Махтаула бары сангады, Сенсе бизни джаратхан, Акъыл, ангы, билим бериб, Буйругъунга къаратхан. Салат-саламла да сен сал Мухаммад расулунга, Алина, асхабына да, Эм хар муъмин къулунга. Отуз эки фарыз барды Акъыл баликъ болгъаннга, Аланы билмеклик борчду. Ийнаныуу толгъаннга. Фарызгъа ким ийнанмаса Кяфыр болад, оллаhи. Ийнаныб этмей къойса да, Фасикъ болад таллаhи.

Djash: Аладан алты фарызы И мандады билигиз, Аланы билиб, ийнаныб, Ислам диннге киригиз. Оп алты фарызны билмей, Эм алагъа ийнанмай, Муслиман болургъа кюрешген, Ол къойсун бош къыйналмай. Биринчиси ийнанмакъды — Бир Аллаhны кесине Барлыгъына, бирлигине, Шек келтирмей эсине. Хар бир гъалам тюрлениучюд. Тюрлениучю хадисди, Аланы тюрлендириучю Къадир Аллаh мухдисди Аллаh тюрленмейди анга Хадис болургъа джокъду джол, Анга мухдис да болмайды Анычюн къадимди ол. Аллаh джукъдан туумагъанды, Аллаhдан джукъ да туумайд, Аллаhха ушаш, тенг болуб, Анга тенглик да тутмаид. Аууалы, ахыры джокъду Керекли болмайд халкъгъа, Халкъла керекли болалла Хар заманда ол хакъгъа. Кёкдед, джердед, онгдад, солдад, Алдад, артдад демейбиз, Хар къалайгъа да джетишген. Бек уллуду дейбиз биз. Кекле, джерле, хар бир гьалам Аны уллулугъуна Кёре, бек гитчечиклелле. Бой салыб, буйругъуна. Аллаh хар джерге джетибди, Кё'рюнмеую былайды, Кесине джабыула салыб, Джашрын болуб сынайды. Къат-къат къарангы джабыула, Эмда къат-къат нюр джабыу, Салгъанды да ол кесине Джокъ аны к'ёрюб табыу. Дунияда кесин керюрча Бизге тезюм бермегенд, Бу дунияда кёрюнюрге, Кеси тыйынчлы кёрмегенд. Дунияда бизни елюрча Джаратханд да еллюкбюз, Джандетде уа еллюк тюлбюз, Анда аны керлкжбюз. Аллаh огъаесенг мелек Керюнмейд расуллагъа, Мелек тюрсюнде бу да кеб-дю, тюшюннюк къуллагъа. Джибрилден файгъамбар тилеб, Джибрил керюнюб къалгъанд, Сора файгъамбар ойсураб, Джибрил къойнуна алгъанд. Джибрил да адам тюрсюнде Келди файгъамбарлагъа, Адамча селешиб берди Охийни да алагъа. Муса айтды: "Я рабби, ке-синги кергюз манга — деб -Джюрегим тынчаир ючюн Бир къараиым санга", — деб. Аллаh айтды анга: "Сен чырт-да кералмайса мени, Болса да сен таугъа къара, Мен тынчайтаиым сени.

Djash: Энди сен ол таугъа къара, Тау тезалса керюрсе, Андан сора джюрегинге, Сен рахатлыкъ берирсе". Сора Аллаh таугъа, тауну Юсю чакълы, ачылды. Тау тезалмай умур-чумур, Букъу болуб, чачылды. Сора Муса аны керюб, Тезалмаиын сыгъылды, Эсден тайыб, ол ойсураб, Алайчыкъда джыгъылды. Энди Аллап джабыуларын Кеси-кесинден алса, Хар зат ма ол тауча болур, Аллаh кёрюнюб къалса. Аллаhны кёрюнмеуюню Себеби ма былайды, Аллаh хар затха кёрюнмей, Джашрын болуб сынайды. Экинчиси ийнанмакъды — Аны мелеклерине. Нюрден джаратханды, деб, сан Болмай кеблкжлерине. Алада джокъду ашау, и- чиу, джукъу, эр эм тиши, Хар бирины Аллаhха къул- лукъ этмекликди иши. Кекле бла гъарш тегере-гинде къуллукъ этелле, Аллаhха чырт ассы болмай, Разылыгъна джетелле. Джерде да барды мёлекле Джумуш этиб айланнган, Мёлекледе терт мёлек бард Сыйлылыкъда сайланнган. Биринчиси Исрафилди, Экинчи Джабраилди, Ючюнчюсю Микяилди, Тертюнчю Гъазраилди. Къыяматда сургъа юрюрге* Буйрукъ алды Исрафил, Джаум была битимге да, Микяил болду окил. Аллаhдан файгъамбарлагъа Келечиди Джабраил, Джан алыучу Гъазраилди Аны да сен эштиб бил. Хар адамда эки мелек: Бири джазады онгда Сууаблыгъын, бири да джа¬зады гюнахын солда. Къабырда соруу этелле Елгеннге эки мёлек, Алагъа джангылмай, толу Джууаб берирге керек. Атлары Мункар, Накирди Джууаб берсенг, сыйлайла. Джууаб бералмагъанны уа, Азаб бериб къыйнайла. Ала сарадыла Алла — hынгы, файгъамбарынгы, Дининги, имамынгы, Эм эгеч къарнашларынгы. Къыблангы, игътикъатынгы, Эм кимге къайтырынгы, Душманынгы да соралла, Айтаим айтырынгы. Айт: "Аллаhым — бир Аллаhды, Файгъамбарым — Мухаммад, Диним — Ислам, имамым — къуран, Этдим анга игътимадг. Кягъба да къыбламды, даим Сюннетди ийнаннганым, Елеем, тирилсем да мени Аллаhхады къайтырым. Эгечлерим, къарнашларым Бютеу муслиманлалла, Душманларым да, хар заман, Заранлы шайтанлалла". Ючюнчюсю ийнанмакъды — Аны китабларына, Джюз тёрт китаб ийгенди — деб, Хак файгъамбарларына. Тёртю уллу китаблалла, Джюзюсю джюз чапракъды, Барысы да Аллаhданды, Бары да бирча хакъды. Терт уллудан тауратны Муса калимге ийди, Забур деген китабы да Даут набийге тийди. Инджипни да Аллаh берди Гъыйса файгъамбарына, Къуранны да тыйынчлы кердю Мухаммад мухтарына. Джюз чапракъдан он чапрагьы Адам атагъа джетди. Эллиси была да аны Джашы Шис амал этди. Аладан отуз чапрагъын Идрис файгъамбар алды, Онусу да Ибирахим Халилуллаhха къалды. Хар уметге аджал барды, Аджал джетген, кетгенди. Хар ким кесини китабы Была амал этгенди. Биз ахыр заман умметбиз, Бизге да барды аджал, Ары дери, къуран была Биз этерикбиз амал. Бизни аджалыбыз джетсе, Къуран да кетерикди. Андан сора, мычымай, къый- ямат кюн джетерикди. Тертюнчюсю ийнанмакъды Аны расулларына, Дин юретир ючюн ийген, Ийнаннган къулларына. Аладан бизге билинген Аууал, адам, джашы Шис Андан сора Нух, Салих, Иб- рахим, Исмагъил, Идрис. Андан сора Исхакъ, Якъуб Энтда Юсуф, Эмда Луд, Андан Сора Муса, Харун. Эм Шогъаиб, эмда Худ. Дагъыда Даут, Сулейман Сора Гъийса, да Яхья Дагъыда Илияс, Илиясагъ, Зулкифли, Закария. Андан сора Аюб, Юнюс, Зулкъарнейни, Fъузеир Энтда Лукъман, эм Мухаммад, Буду барындан хаир. Умметлени эм сыйлысы Бизбиз, аны уммети, Бизни аладан сыйлы этди, Аны тутхан сюннети*. Ол Мухаммад араблыды Гъабдуллаhны улуду. Не къадар сыйлы болса да, Ол Аллаhны къулуду.

Djash: Гъабдул Мудалиф атасы Файгъамбаргъа аккады, Файгъамбарны туугъан джери, Сыйлы болгъан, Маккады. Аны бизге табыб берди Кеси анасы Аминат, Анга сют ичириб есдюрдю Сют анасы Халимат. Ата-ана ёлюб, Расул Ексюзчюк болуб къалды, Къарт атасы сау табылыб, Аны асраргъа алды. Ол да мычымайын ёлюб, Энтда ексюзлюк джетди, Андан сора Абу-Далиб Анга осийлик этди. Алтмыш юч джылгъа джетгенди Файгъамбарны ёмюрю, Нюрленнген Мадинагъа тюш-дю аны сыйлы кёрю. Мени джаным къурман болсун Аны сыйлы керюне. Я Аллаh, бизни да тюбет Аны татлы нерюне. Бешинчиси ийнанмакъды — Аллаhны къадарына, Къадар болуб бошалгъанды Боллукъ затны барына. Къадар демекни магънасы План демекликди бил, Къадаргъа магъна берирге, Къарачайча джокъду тил. Хар бир затны, халын билиб, Боллукъ планын салгъанд, Къачан, къаллайла боллугъун Лаухул мафхузгъа* джазгъанд. Лаухха джазылгъан хар бир зат Бузулмайын боллукъду, Азалда салгъан планы Тюрленмеин толлукъду. План салыучу — Аллаhды, Ишни этиучю къулуду, Бу дунияны аплулары Джин бла адам улуду. Къулларындан хар бирине Эркинликле береди, Джюрек сайлаб, сюйген затын Джюрегинде кереди. Джюреги сайлаб сюйген затын Ол этерге тебресе, Аллаh унаса, кюч бериб, Этдиреди кересе. Ол унамаса адамла, Джинле, мелекле бары Тебдиралмазла ткжчюкню Тюшген джеринден ары. Сайлаб сюйюб игини эт- геннге берликди сууаб, Сайлаб, сюйюб аманны эт- геннге, берликди азаб. Аджал бирди, бирден башха Илинмек аджал келмейди, Азалда джазылгъан аджал Джетмей, адам елмейди. Адам къолундан ёлген да, Аджал джетиб, еледи. Билиб, сюйюб ёлтюрген да Джаханимге кетеди. Эки мукъмин бир-бирине Чабыб, бири ёлтюрсе, Елген да джаханимлиди, Урургъа къол келтюрсе. Адам улу. бузукълукъ этиб, Бири-бирин сёгери, Бир-бирине душман болуб, Бир-бири къанын тегери. Ол да лаухда джазылгьанды, Адам джаратылгъынгы, Адам, Хауа терекден ашаб, Джандетден атылгъынчы. Джазыкъ болмакъ башланнганды Адам была Хауадан, Бузулмакълыкъны себеби Болад нафсы хауадан. Адамны да, Хауаны да, Аллаh кеси джаратыб, Джандетине салгъан эди, Нигъматлагъа къаратыб. Айтхан эди: "Нигъматладан Сиз сюйгенча ашагьыз, Алай а ма бу терекге, Джууукъ болмай, джашагъыз. Нек десегиз ашасагъыз, Сиз анга джууукъ болуб, Зулмучуладан болурсуз, Бу халыгъыз бузулуб" Иблис алдаб, нафс хауада Сюйюб, унутуб, ашалла. Джандетден къысталыб, къыйын- лашыб, джерде джашалла. Сора Адам "раббана Заламна" дегенни, айтды, Аллаh тюзетиб, эм кечиб, Керти таубагъа къайтды. Ол терекден ашамакъ ур- лукъларын бузгъан этди, Ол бузулуу ауруу бала- ларына джугъуб кетди. Бузулмакълыкъ эм алгъын А-дамныджашындан чыкъды, Ол уруб, къанын тёгюб, ёл-тюрюб, къарнашын джыкъды. Елтюргюнчю айтхан эди, Бу аны елтюрюрге, Алай а ол унамады Урургъа къол кёлтюрюрге. Айтхан эди: "Мен къоркъама Аллаhдан елтюрюрге, Кесим кибик къарнашыма, Къыйыллыкъ келтирирге. Елтюрюлген джашы Хабил, Шахид болуб, табылды, Аны елтюрген Къабил, кяфыр Болуб, отха табынды. Аны юйюрю харам ашаб, Бир-бирлерин алдыла, Кяфырлыкъны фундаментин Джер юсюне салдыла. Ата, ана харам ашау, Буду боланы бузуу. Ала ашагьан харамды Аны динсиз этген уу. Аны ючюн этди АллаИ Харамланы, харамла, Анычюн ашамасынла харамланы адамла. Алтынчысы ийнанмакъды — Къыямат кюн болмакъгъа, Аллаh тирилтиб, джер юсю Махшар халкъдан толмакъгъа. Ол кюн болур ючюн, сургьа Исирафил юфкюрюр, Андан чыкъгъан къаты тауш Бютеу халкъны ёлтюрюр,. Сора Аллаh джерни юсюн, Чагьыб тюббе-тюз этсе, Бютеу халкъны ёлгенине, Тамам къыркъ джыл да джетсе. Исрафил сургъа юфкюрюб, Махшар халкъы тирилир, Къыямат кюн хакъ болгъаны, Ол заманда билинир. Адам улу бютеу бары Къымыжалай тирилир, Алай а тёрт къаум адам Дуниядача кийинир. Кийимле кийиб къобарла Амбия, шухадаъла, Аулияъла* сора хакъдан Таймагъан, гъуламаъла*. Сора Аллаh адамланы Ол кюн махшаргъа джыяр, "Омтазу*," — деб, кяфырланы Джаханнамына тыяр. Малаикле адамлагъа Китабларын берирле, Ала окъуб, китаблада Этгенлерин кё'рюрле. Китабы онгдан берилген — ни тынч болур хыйсабы, Артдан солдан берилгенни Къыйын болур гъикъабы*. Тюзлюкню базманы ол кюн Адамлагъа берилир, Дунияда этген затлары Ол базманда чегилир. Игилири ауур болгъан Ол джандетге къутулур, Аманлыгьы ауур болгъан, Джаханнамда тутулур. Сора сирад кепюр махшар- дан джандетге тартылыр, Тюбю джаханнамды етал- магъан анга атылыр. Сирад кепюрню узуну Юч минг джыллыкъды таны, Бири ёрюм, бири эниш. Бири тюб-тюздю аны. Сирад кепюр кенгди, тынчды Джандетге барлыкълагъа, Къылдан ингичгед, кълычдан джитид Джаханимде къаллыкълагьа. Халкъ сираддан етмекде Тюрлю-тюрлю болурла, Бир къаум бек дженгил етюб, Джандетледе солурла. Бир къаумда джолоучуну Джюрюшюнде ётерле, Бир къаум да, ёталмайын, Джаханимге кетерле. Кяфырлыкъ ючюн кетгенле Даим анда къалырла, Гюнах ючюн кетгенлени Шафагъатчыла* алырла. ИМАН ИСЛАМ Эбзеланы Хусейни джашы Абу-Юсуф афенди ДИН НАЗМУЛА Къарачай - Малкъар - Москва 1992

Djash: К сожалению не получилась кинуть красиво в столбиках (

Феечка: Я поднимаю руку к верху, Чтоб клятву миру произнесть, Чтоб знали люди то не лесть, А клятва данная мне сверху! Клянусь, что верен я исламу И бог лишь для меня один- С Его я именем, клянусь Корану, Живу одним, умру одним. Клянусь! Я верю в рай и ад И возрожденье после смерти Как волос в мост, что назван был Сират, И в то, что где хуад Мухаммед встретит. Клянусь, что если надо будет, Я стану воином Аллаха И не боясь и смерти страха, Мой меч неверного погубит. Клянусь! Клянусь! Клянусь

Феечка: Спеши услышать истину, малыш О чем ты плачешь? От чего бежишь? Приди присядь в обьятья ко мне, И я поведаю Все сокровенное, Как путь тебе и мне. Дорога величайшим из людей Посланником ВСЕВЫВЫШНЕГО, Открыта, благословлена Во имя жизни и ради смерти в вере В ЕДИНОГО ТВОРЦА вселенной, В ВСЕЗНАЮЩЕГО БОГА.. Она о величайшем из людей ВСЕВЫВЫШНЕГО мирам посланник, КТО нас направит, нас благословит Прожить и умереть под сенью веры В ЕДИНОГО ТВОРЦА вселенной, В ВСЕЗНАЮЩЕГО БОГА.. И проживая каждый день, Мы выбираем доброе иль злое, И победим, а может проиграем... Пришел Мухаммад с добрым словом И с чистым сердцем, что не дано любому, Пришел убить он жадность, похоть и порок, Но срок отпущен и тебе, Пророк. Пришел спасением от войн и слез, От злых обманов и жестоких будней И сироте покой принес, Чтоб тот в любви и мире рос И знал, что БОГ ЕДИН И ВСЕМОГУЩ Защитник часа, И Правитель дня. Так учил Мухаммад всех, И тебя, и меня: Не бойся, ведь любовь ЕДИНОГО сильнее, А ведь ЕМУ мы рождены И для НЕГО потом умрем К НЕМУ мы возвратимся, И к НЕМУ придем. И все за исключеньем злых Ловили эту притчу И несли тот стих, А те свет истин видеть не могли И верить в мир БОЖЕСТВЕННОй любви, Что нам велит творить благое, Остановить порок, И помогать в нужде, Не убивать, не ненавидеть, И свет нести для тех, Кто сердцем видит, Пока не станет нас, А ведь тот миг придет Напрасны будут слезы О прошлом – Время никого не ждет, Но души праведных Почили в мире... Спеши ко мне, мой дорогой, Расти без страха, Ведь с тобой и слово БОЖЬЕ, И ЕГО защита, А от НЕГО зависит все, Расти и познавай Любить благое, И сторониться зла, Бороться вместе с нами До конца - быть может Жизнь ты проживешь И с верой испытанье жизнью Как испытанье главное пройдешь...

Феечка: Давайте совершим намаз- сердца очистятся у нас, Нельзя к Аллаху ближе стать пока не совершим намаз! Где совершается намаз, там все грехи отступят в раз, Не станет лучше человек, пока не совершит намаз! Намаз в Коране хвалит Бог и нам дает прямой наказ: Не будет тот возлюблен,кем не совершается намаз! В одном хадисе есть слова: Нельзя кому-нибудь на глаз Решить: он верует,иль нет, Пока не совершит намаз! Пренебрегать намазом-грех, Несчастный,что в грехах погряз, В знак покаянья должен встать На искупительный намаз! Кто немлщным сочтет намаз Лишится веры в тот же час, В ислам не возвратится он Пока не срвершит намаз! Намаз дарует чистоту, От худа ограждает нас, Не просветлеть тебе душой, Пока не срвершит намаз!

Феечка: Я год в Исламе Но не больше, Но как приятно знать о том, Что мусульманкой называют Меня с недавних уж времен! Я гордо голову держу И поклоняюсь лишь Аллаху! Своею верой дорожу И скоро буду я в никахе! Люблю тебя сестрица веры Люблю за то,что ты со мной! И знаешь, счастлива безмерно Что познакомилась с тобой

Abrek:

Djash: Исламны беш фарызы Ол отуз эки фарыздан — Беши исламда болад, Бу бешисин толтургъанны, Муслиманлыгъы толад. Бири шагъатлыкъ этмекди Аллаhны бирлигине, Мухаммад файгъамбарны да Хакъ келечилигине. Экинчиси — хар кюнде беш Уакъды намаз къылмакъды, Ючюнчюсю рамазанда, Ораза тутуб, сынмакъды. Тёртюнчюсю, къолдан келсе, Хаджи къылыб ёлмекди. Бешинчиси, малы болса, Борч закатын бермекди.

Djash: Абдезни фарызлары Фарызладан тёртюсю да Абдездеди, бил таныб, Беш намазны къылыучу бол, Абдезни толу алыб. Биринчиси джуу бетинги, Чеги была джетдириб, Экинчиси джуу къолланы, Чыналадан ётдюрюб. Ючюнчюсю — мес тартарса Башха тертден бирине, Тёртюнчюсю — джуу аякъланы Ашикъла была бирге.

Djash: Гъусул Фарызладан энтда ючюсю Джуууммакъдад, сен уян, Муслиманнга муну къоймакъ, Болады эрши зиян. Биринчиси джуу аузунгу, Ичине суу джетдириб, Экинчи бурнунга суу тарт, Кемирчекден ётдюрюб. Ючюнчюсю санларынга тенгегинге суу къуярса. Тюк чакълы бирчигин къоймай, Бютеу барын джууарса.

Djash: Темам Фарызладан энтда экиси Таямумгъа джетелле, Таямумну, суугъа мадар Табмагьанла, этелле. Биринчиси къолларынгы Джер букъугъа къагъарса, Сен бетинге ол къолланы. Джетдириб, мес тартарса. Экинчиси къолларынгы Джер букъгъа къагъарса, Сол аязны онг биликге, Онгну солгъа джагъарса.

Djash: Намазны фарызлары. Фарызладан онэкисин Намаз кесине алды, Алтысы ичинде, алты- сыда тышында къалды. Тыш алтыдан бирин къоюб, Сен намазгъа киришме, Алтысында тамам этмей, Намаз къылгъа кюрешме. Биринчиси тенгегинги Тазала хадасаддан*, Андан мурат, абдезсизлик- ден эмда джанабаддан*. Экинчиси наджасатны* Тайдыр, болса юсюнгде, Эда болса, намаз къыллыкъ Джерингде, не кесингде. Ючюнчюсю, кийим кийиб, Ауратынгы джабарса, Сен излесенг, кийимлени, Инша Аллаh, табарса. Эркек уруну аураты Киндигинден тобукъгъа Деричиди, сен табигъ бол, Шаригъатда джорукъгъа. Юйюнде, шилеб, джашаргъа Эркин болмагъан тиши Эркишини хукмусундад Шаригъатда аны иши. Алай а джангыз башхасы, Сыртын, къарнын да джабар, Ала анда ауратды — деб, Китабда барды хапар. Юйюнде, ишлеб, джашаргъа Эркин болса тишируу. Бет, къол, аякъдан къалгъанны Борч болад джабыб туруу. Тертюнчюсю беш намазны Уакътыларын билмекди, Хар намазны уакътын билиб, Чагъында ийилмекди. Бешинчиси сен аллынгы Кяба болгъан джерге бур, Олду бизни хакъ къыблабыз, Анга айланнганлай тур. Алтынчысы сен ниет эт. Не къыллыгъынгы ойлаб, Къуру Аллаhны къаст этиб, Джюрекни анга байлаб. Ич алтыдан биринчиси — Къулакъ къакъгъан такбирди, Къулакъ къакъгъан, дунияны къой-сун, ол намазгъа кирди. Экинчиси ё'ре турмакъ, Фарызлада саулагъа, Ере турмакъ борч болмайды, Къарыусуз къыяулагъа. Ючюнчюсю башын, белин Ийилтиб рукугъу этер, Бешинчи манглайын, бурнун Джетдириб, саждеге кетер. Алтынчысы ахыр атда — хыятына олтурур, Ташаххуд къадар* олтурса, Этер борчун толтурур. Я, Аллаh, сангады махтау, Сен тюзетиб башладым, Иман — ислам китабчыкъны, Сен болушуб бошадым. Я Аллаh, сен къабыл эт Муну муслиманлагъа. Разы да бол бу китабны Алагъа джазгъанлагъа. Я рабби, кеч эм джазыкъсын Муну окъуучуланы, Ала къатыш кеч джазыкъсын, Сюйюб тынглаучуланы. Барыбызны да тазала Кеб хаталарыбыздан, Гюнахланы да къурут ана аталарыбыздан. Зулмуланы да чайнатма Мукъминлени барына, Ахиратда да кийирме Джаханимни нарына*

Djash: ИМАН ИСЛАМ Эбзеланы Хусейни джашы Абу-Юсуф афенди ДИН НАЗМУЛА Къарачай - Малкъар - Москва 1992

иллада: Это твои стихи?

Феечка: Ибрахим файгъамбар джашын къурман этгени Аллахны атын эсгериб, Аны бла башлайым, Терек огъуна мен сизге Хапар айтыб ташлайым. Джашы болмай, Ибрахим Аллахдан джаш излейди, Бир джаш бер деб, Аллахдан Тохтамайын тилейди. Сен джаш берсенг, Аллахым, Сеннге къурман этерем, Къурман этиб, бек сюйген Бир затымы кесерем. Аллах анга джаш берди, Анга Исмагъил атады, Ол, малларын кесдириб, Кьурман этиб башлады. Ол, тюшюнде эштиди: «Сюгенинги кесмединг, Былай бла сен энди Муратынга джетмединг…» Ол, къалдырмай, къойларын Къурман этиб ташлады, Хар кечеде тохтамай Тюшюн кёрюб башлады. Къычыргъанды Джабраил: «Сен сезюнгю этмединг, Къурман этиб сен энтда Сюйнгенинге джетмединг»... Джюз тюеси бар эди — Барын кесиб, аш этди, Биягънлай ол тюшюн Дагъыда ол эшитди. Бар эди аны джюз аты — Барынын да кесдирди, Болгъан мюлкюн къалдырмай, Барын артын этдирди. Mypaт этди Ибрахкм: «Мен ишими битдирдим, Сюйгеними къалдырмай, Мен сёзюме джетдирдим». Дагъыда ол эшитди, Кеси джукълаб тюшюнде: «Энтда толмад сени ишинг, Джартылыкъ барды ишингде. Мал хесгенден файда джокъ, Исмагьилни къурман эт, Олду сени сюйгенинг, Аны алыб, таугъа кет»... Тюшюнде эштмей не этсин — Аллаха сёз бергенди. Бу тюшню ол тохтамайн Джетмиш кече кёргенди. Кёзю къыймай джылады Джашын кьурман этерге, Амал табмай, тебреди Мина таугъа кетерге. Ибрахим айтханды: «Анасына айтмайым, Бу ишими тындырмай, Мен ызыма кайтмайым». Аиасына айтды ол: «Исмагъилини хазырла— Мени бла биргелей Ол отунга барыргьа». Кийнидирнб, джууундуруб, Джолгъа салды баласын,— Къайгъылы этиб къойдула Аны табхан анасын. Ибрахим бла Исмагъил Таугъа айланыб кетдиле, Бара-барыб, экиси Минагъа да джетдиле. Ибилс айтды Хаджаргъа «Джашны элтеди кесерге, Сен керексе, тохтамай, Аны ызындан джетерге». «Бу сёзлени нек айтдынг, Къара бетли, ай, киши, Аталаны болурму Балалагъа ол иши?» Анасындан» сёз табмай, Кетди Ибилис, кьыйнала, Ызларындн чабыб, ол Джетди аланы Минада. Джашха айланб айтды ол: «Сени элтеди кесерге, Атанг мурат этгенди Сени къурман этерге». Исмагъил айтды! Ай, кишиь Ата этерми бу ишни, Нек алдайса сен мени, Къара бетли «ай, киши?» Ташны алды къолуна. Урду аны кёзюне,— Бир да ийнанмай Исмагъил Аны айтхан сёзюне. Дагъыда бир таш алыб, Урду аны башына, Ол таш бла ол аны Джара салды башына. Айтды анга атасы: «Бир къалмайын маджара Къала Аллаху Исмагъил Ифгъал анта-матара». Хазыр болду Ибрахим Аны къурман этерге, Кёзю къыймай тохтады Аны башын кесерге. Къыблагъа айланыб, Тюз тохтады Ибрахим, Бычакъ алыб къолуна, Хазыр болду ол халил. Джануарла джыйылыб, анга бары джылады. Не этерикди халил деб, Аллах аны сынады. Бычакны джаш кёрюр деб, Аны джаны кьыйналды. Keрмесин деб бычакъны, Джашны кёзюн байлады. "Кёзюмю сен байлама, Байла атам санымы, Мени анама кёргюзме Кёлегимде къанымы". Тарты бычакъ бойнуна, Бычакъ аны кесмеди, Paхат болуб джатды джаш, Орнундада тебмеди. Tашха тартды бычакъны. Аны сынаб кёрюрге, Tашны кесиб, ол бычакъ. Ётюб кетди тюбюне. Къалай бычакъ кесеред, Kесме, деди уллу Аллах, Къочхар ийди орнуна, Азаб этиб, уллу Аллах. Тебкир эти, ол къочхар Исмагъилге эннегенди,— Къутулгъанын Исмагъил Ол заманда билгенди. Таууш этди уллу Аллах, Муратынга джетдинг деб. Разы болдум мен сеннге, Айтханымы этдинг деб. «Файгъамбарым-Ибрахим, Битдирдинг сен ишинги. Сен келтирдинг орнуна Кёре тургьан тюшюнгю»… Кеб шукурда этди ол, Джашын азат болгъанда, Къууандырды Хаджарны, Джашын алыб баргъанда. Муну ючюн борч болду Бизге къурман кесерге, Салауат салам салыгьыз. Муратлагъа джетерге. Хар джыл сайын тохтамаин Сиз къурманла этигиз. Анга миниб къыйналмай, Сыйрат кёпюрден етюгюз. Сиз сюйсегиз, умметле, Рахат болургъа джаныгъыз. Хар заманда тохтамай Салауатла салыгъыз!

Феечка: РАМАЗАН АЙ Рамазан айым келеди, Онбир айдан баш болуб, Къууаныб кьуллукъ этейик, Хар бир къайгъы тас болуб. Рамазан айым келеди — Биз мархабагъа турайыкъ. Алгъа барыр гюнахыбыз — Андан къайры бугьайыкъ? Рамазан айым келеди — Биз хошкелдиге барайыкъ, Эмилиб тургъаи санланы Биз боюнсхагьа салайыкъ. Къонакъ келеди, къол тутайыкъ, Къууаныб, ёрге турайыкъ. Загъиф гьабдха ушайыкъ, Ай, сыйлы шахр Рамазан. Рамазан айым келеди Ашхыны, аманны айырыргьа. Аны биргесине нюр келеди — Ол мукъминлеге джайылыргъа. Бизге бир ай къонакъ эдинг, Къабырларыбызгъа чыракъ эдинг, Тюрлю шорбат къонакъ эдинг, Ай, гёзал шахр Рамазан. Он джылда Къуран башладым, Джыйырма джылымда ташладым, Джыйырма сегиз джылымда Эркелете башладым. Къуран нюрюне тебредим, Менден кетме, деб тиледим. Къайтыб, устазымдан юрендим, Сен афуа — айлай алифлами. Джассы намаз къылгъаннга Нюр берекет чачылыр, Эртден намаз къылгъаннга Рахмат эшик ачылыр. Кюн орта намаз къылгъанны Къабыр юйю кенг болур, Къыямат каш махшарда Олийлеге тенг болур. Экинди намаз къылгъанны Тилеклери билинир, Къыямат кюн махшарда Расул бла кёрюнюр Ашхам намазны къылгъан — Джандет кийим киерик, Харам хакъны ашагъан — Джаханимде кюерик. Залимлени биз кёрдюк, Къабырлары от джана. Намазсызла къобарла, Кёзлериндем къан тама. Зикирлери, намазлары Къабыр юйюн джарытхан, Сокъур болуб къобарыкъ— Къуран окъуб унутхан. Намазланы тюз къылгъан Сыйрат кёпюрден къутулур, Ананы разы этмесе, Махшарда тили тутулур. Джандетде хурма терекле — Тамырлары алтындан, Алдан башлаб, айтайым Аналаны хакъындан Анагьа адеб этген Гъаднин джандетде олтурур Атагъа ёхтем селешген Джаханимни толтурур Шыйыхланы хапарны Мен сый бериб айтаим Шайтан кибик джюрюдюм — Кеч, Аллахым, кьайтайым.

Djash: Феечка MashAlla!!!

Горянка: " От века ли существовал Коран? Не очень-то я в этом понимаю!.. Что Книгой книг является Коран Я, мусульманин, истиной считаю..." Йоганн Вольфганг Гете о Священном Коране

Горянка: Творцу молитесь; он могучий: Он правит ветром; в знойный день На небо насылает тучи; Дает земле древесну сень. Он милосерд: он Магомету Открыл сияющий Коран, Да притечем и мы ко свету, И да падет с очей туман. А. С. Пушкин

Горянка: Русская женщина, вышедшая замуж за мусульманина Е. Векилова, написала Толстому, что ее сыновья желают принять Ислам, и спрашивала совета, как быть. Вот что, в частности, ответил ей писатель: “Что касается до самого предпочтения магометанства православию…, я могу только всей душой сочувствовать такому переходу. Как ни странно это сказать, для меня, ставящего выше христианские идеалы и христианское учение в его истинном смысле, для меня не может быть никакого сомнения в том, что магометанство по своим внешним формам стоит несравненно выше церковного православия. Так что, если человеку поставлено только два выбора: держаться церковного православия или магометанства, то для всякого разумного человека не может быть сомнения в выборе и всякий предпочтет магометанство с признанием одного догмата, единого Бога и Его Пророка, вместо того сложного и непонятного в богословии – Троицы, искупления, таинств, святых и их изображений и сложных богослужений…”

Горянка: “Прошу считать меня магометанином…” Его совершенно неординарное мышление в большинстве случаев было непонятным для российского общества. Он был отлучен от церкви и предан анафеме, друзья и знакомые отвернулись от него. В 1910 году, в возрасте 81 года, Лев Толстой уходит из дома и умирает по дороге, на станции Астапово. Почему конец жизни у великого писателя оказался таким печальным и куда он направлялся, уходя из дома? Воможно, на эти вопросы проливают свет некоторые письма великого писателя. Вот что он пишет о церкви: “Мир делал все что хотел, предоставляя церкви, как она умеет, поспевать за ним в своих объяснениях смысла жизни. Мир учреждал свою, во всем противную учению Христа жизнь, а церковь придумывала иносказания, по которым бы выходило, что люди, живя противно закону Христа, живут согласно с ним. И кончилось тем, что мир стал жить жизнью, которая стала хуже языческой жизни, и церковь стала не только оправдывать эту жизнь, но утверждать, что в этом-то состоит учение Христа

Горянка: Приведем одно письмо писателя, которое еще более проясняет его мировоззрение, сложившееся в результате мучительных поисков. “Я бы очень рад был, если бы вы были бы одной веры со мной. Вы вникните немножко в мою жизнь. Всякие успехи жизни – богатства, почестей, славы – всего этого у меня нет. Друзья мои, семейные даже, отворачиваются от меня. Одни – либералы и эстеты – считают меня сумасшедшим или слабоумным вроде Гоголя; другие – революционеры и радикалы – считают меня мистиком, болтуном: правительственные люди считают меня зловредным революционером; православные считают меня дьяволом. Признаюсь, что это тяжело мне… И потому, пожалуйста, смотрите на меня, как на доброго магометанина, тогда все будет прекрасно”.



полная версия страницы